Vše o nákupu

Všechno, co potřebujete vědět o nákupu

Máme radost z každé nové objednávky! Abyste se mohli radovat také, snažíme se Vaši objednávku vyřídit co nejrychleji. Jde to snadno, protože všechno zboží máme skladem. 

Jakým způsobem Vám botky doručíme?

Zboží doručíme způsobem, který si sami vyberete. Zvolit si můžete doručení přes Zásilkovnu nebo kurýrem. Zasíláme i na Slovensko. Pokud si přejete balíček doručit do zahraničí, kontaktujte nás a zajistíme pro Vás co nejvýhodnější dopravu.

doprava

Jak můžete za botky zaplatit?

Objednávku můžete zaplatit převodem na účet, online kartou nebo přes PayPal.

platba

Co dělat, když jste zvolili špatnou velikost nebo botky nesedí?

Nejste s botkami spokojeni? Nic se neděje, nenošené zboží můžete do 14 dnů od doručení vyměnit nebo vrátit, a to bez udání důvodu. 

vraceni zbozi

Co dělat, když se na botkách něco pokazí a chcete je reklamovat?

Případné reklamace se snažíme vyřizovat tak, abyste byli spokojeni. Na boty se vztahuje standardní záruční doba 24 měsíců od nákupu. Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní, ale snažíme se ji vyřídit v nejkratším možném termínu.

reklamace

Obchodní podmínky

Před nákupem si nezapomeňte přečíst obchodní podmínky.

obchodni podminky