Vše o nákupu
Všechno, co potřebujete vědět o nákupu
Máme radost z každé nové objednávky! Abyste se mohli radovat také, snažíme se Vaši objednávku vyřídit co nejrychleji. Jde to snadno, protože téměř všechno zboží máme skladem. Balíčky odesíláme do 24 hodin od přijetí objednávky (v případě dobírky) nebo od přijetí platby na náš účet (v případě platby převodem).
Jakým způsobem Vám botky doručíme?
Zboží doručíme způsobem, který si sami vyberete. Zvolit si můžete doručení přes Zásilkovnu nebo kurýrem, případně si zboží vyzvednout a vyzkoušet osobně v naší prodejně. Zasíláme i na Slovensko. Pokud si přejete balíček doručit do zahraničí, kontaktujte nás a zajistíme pro Vás co nejvýhodnější dopravu.
Jak můžete za botky zaplatit?
Objednávku můžete zaplatit převodem na účet, online kartou nebo přes PayPal. Pokud si botky přijdete vyzvednout na prodejnu, zaplatíte hotově nebo kartou až při převzetí.
Co dělat, když jste zvolili špatnou velikost nebo botky nesedí?
Nejste s botkami spokojeni? Nic se neděje, nenošené zboží můžete do 14 dnů od doručení vyměnit nebo vrátit, a to bez udání důvodu. Právo na vrácení zboží se týká i objednávek vyzvednutých osobně v naší prodejně.
Co dělat, když se na botkách něco pokazí a chcete je reklamovat?
Případné reklamace se snažíme vyřizovat tak, abyste byli spokojeni. Na boty se vztahuje standardní záruční doba 24 měsíců od nákupu. Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní, ale snažíme se ji vyřídit v nejkratším možném termínu.
Obchodní podmínky
Před nákupem si nezapomeňte přečíst obchodní podmínky.
Věrnostní program:
Registrovaným zákazníkům se sčítají všechny nákupy z e-shopu i kamenné prodejny a po dosažení určitého obratu získávají věrnostní slevy.